Vis lucid, ultimele noutati


Am fost intrebat despre ce mai e nou pe blog in legatura cu visarea lucida, in comentarii in principal, in acest articol.

Practic, de vreo doua luni, nu am visat deloc lucid. Aseara insa, dupa ce am adormit intr-o pozitie mai putin comoda (lucru ce faciliteaza obtinerea unui vis lucid) am devenit lucid in vis.

Se facea ca eram la mine in camera si stiam ca visez. Ma simteam foarte entuziasmat si curios sa incerc ca intotdeauna lucruri ciudate. Doar ca, era intuneric peste tot.

Nu stiu cati dintre voi ati experimentat circumstante similare, dar destul de des, la inceputul unui vis lucid, totul e negru in jur la mine. Pe masura ce gradul de luciditatea sporeste si se stabilizeaza, visul devine din ce in ce mai bogat in detalii si mediul inconjurator se lumineaza.

Cam asa a fost si aseara.

Desi la inceput ma aflam in camera mea si nu reuseam sa fac mare lucru, la scurt timp, dupa multe incercari de a trece prin pereti :)) si a deschide usi sau geamuri spre exterior, am reusit sa levitez printr-un perete afara, si sa zbor pe cerul liber si albastru, observand orasul de sub mine care isi schimba aspectul si detaliile pe masura ce il priveam.

Ce m-a ajutat in visul lucid de aseara a fost sa-mi privesc mainile pentru stabilizarea lui si sa-mi amintesc sa raman calm.

Ce nu am mentionat e ca fix dupa ce m-am trezit in camera la mine in vis, chiar daca stiam ca visez, am simtit teama si nesiguranta si m-am simtit in pericol, pana m-am convins in gen 10 secunde ca visez si ca nimic rau nu mi se poate intampla.

Ce n-am facut bine, e faptul ca dupa ce m-am trezit nu mi-am notat nicaieri visul si l-am uitat pana in dupa amiaza asta, cand am zis ca trebuie neaparat sa-mi actualizez blogul cu inca un articol pe aceasta tema. 😀

Sunt curios de experientele voastre noi si va astept intrebarile si povestile in comentarii.

17 thoughts on “Vis lucid, ultimele noutati

  1. Salut Claus, am experimentat ceva foarte ciudat, când am devit lucid in vis, aparea un fel de vibrație sau amorțeală sau cred ca ambele, când încercam sa testez realitatea. Ce vreau sa te întreb e normal sa se intample asta, tu ai experimentat așa ceva?

    Apreciat de 1 persoană

    • e normal, ce ai experimentat reprezinta un fel de fluctuatii de luciditate. De fiecare data cand testai daca esti sau nu lucid, corpul tau reactiona prin acele vibratii. Dar nu inseamna nimic rau. Pe masura ce practici, ele vor disparea sau vor deveni semnale bune de luciditate, in functie de cum ti-e necesar.

      Apreciat de 1 persoană

    • Salut! Trebuie sa ai macar zece incercari pana sa zici ca nu functioneaza asa. 😀 Dar daca tot si tot nu merge, incearca sa combini ceea ce faci deja cu alte metode. Si neaparat tine un jurnal in care sa iti scrii visele, nu conteaza cat de mult iti amintesti.

      Apreciat de 1 persoană

  2. Salut Klaus vroiam sa te intreb daca vei face vrun vlog despre planul astral sa daca deja ai facut unul si apropo astazi vreau sa incerc visul lucid ce I’mi sugerez? si find ca esti un visitor lucid experimentat vreau sa te intrebi daca absolut tot ce iti imaginezi devine realitate si daca poti sa imi spui de osameni umbra ce spun unii ca ii vad in vise lucide mersi anticipat!

    Apreciază

    • Salut! Posibil sa fac si vlog pe tema asta. Tot ce iti imaginezi poate deveni realitate intr-un vis, nu neaparat lucid, dar depinde numai de cat de bine subconstientul tau consuma acele informatii in momentul in care experimentezi ceva. Daca ai ganduri ce nu le-ai dus pana la capat sau sentimente inhibate, toate astea se pot manifesta in visele tale, lucide sau nu, sub diferite simboluri, personaje si reprezentari in functie de bagajul informational adunat de tine ca persoana pana in acest punct. Oamenii umbra de care vorbesti i-am vazut si eu. Ei sunt reprezentarile friciilor tale. Sunt un test, ca un nivel intr-un joc, de care daca treci, adica daca iti invingi teama, vei castiga un control mult mai bun in visele lucide si acces mai usor la ele.

      Apreciază

    • Cand i am spus tatalui a zis ca e o prostie.dar eu nu l am crezut si am incercat.nici nu stiam ce as fi ratat daca l as fi ascultat pe tata.m am trezit au inceput sa se genereze blocurile si casele si am reusit.dar tocmai atunci am uitat de rasucire si m am trezit cu o inabilitate de miscareddar mi am tinut respiratia si am reusit treaba asta este super incercati si voi!dar nu va aruncati direct de pe casa sau bloc si nu incercati de la inceput sa treceti prin pereti.hihihihi😊😊😊

      Apreciază


  3. https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsSalut, multi spun ca au fost atacati de asa zisii “oameni umbra”, mai exact stransi de gat, neputand sa respire, si sunt curios daca ce au spus este adevarat. Inca nu am incercat sa am un vis lucid doar datorita “oamenilor umbra” si povestiilor despre ei. Ti-am lasat aici un link de la respectivul care pretinde ca a fost atacat: https://youtu.be/jthU9G5PSho?t=22m19s
    Ti-as ramane recunoscator daca as primi un raspuns, succes cu blogul!

    Apreciază

    • Acela e un documentar iar acei oameni sunt oameni simpli predispuși superstițiilor care asociază sau creează foarte ușor și involuntar sensuri/povești pentru a explica experiențe a căror cauze le depășește la momentul respectiv poate și nu numai, capacitatea de înțelegere. După cum am mai spus și prin comentarii orice experimentezi in timpul paraliziei de somn sunt iluzii extrem de palpabile dar în realitate inofensive. Bineînțeles, sunt persoane care deja au unele probleme de sănătate sau cu inima de exemplu și atunci sperieturi de genul nu este recomandat sa le încerce din motive evidente. Altfel însă, oameni umbra monștri demoni voci mâini cadavre orice forma ar lua frica in mintea umană este o simplă formă, o iluzie care este pe cat de puternica pe cat o faci tu, prin cat de mult crezi in ea. Dacă înțelegi și accepți faptul că e numai o iluzie inofensiva și te relaxezi concentrandu-te pe ideea că tu ești în control atunci nu are niciun fel de frica cum sa te ajungă sau sa te rănească. Cam asta ar fi. Pentru cine îmi citește acum comentariul blogul este inca activ. Motivul pentru care nu au mai apărut articole noi îl reprezintă faptul că sunt foarte ocupat. Sper ca in viitorul apropiat daca exista sufienta cerere să vin și cu mai multe articole și cu un ghid mai cuprinzător asupra visatului lucid. Somn ușor și vise lucide plăcute 🙂

      Apreciază

Lasă aici un comentariu [feedbackul creeaza schimbare]

