Ce conteaza cel mai mult in visarea lucida


Salut. Daca imi stii blogul, stii si articolele scrise pe tema visãrii lucide. Ce vreau sa-ti transmit acum e cel mai important factor atunci cand a trecut ceva timp de cand n-ai mai visat lucid sau daca esti incepator si inca n-ai reusit prea des sa visezi lucid.

Pare simplu, chiar evident, dar, conteaza al naibii de mult sa te implici. Sa vrei cu adevarat si sa respecti metoda aleasa intocmai.

Am avut o perioada cand mi-am schimbat job-ul, cand la sfarsit de zi eram prea obosit sau lenes sa mai pun vreo metoda de vis lucid in practica, desi imi doream.

Recent într-o dupa amiaza stiu ca eram foarte frustrat, ca de ce nu-mi mai iese sa visez lucid cu aseeasi usurinta ca inainte. Cand de fapt cauza eram eu, pentru ca nu mai aveam rabdare sa pun in practica metoda intocmai.

Imediat dupa ce am incercat W.I.L.D. cu determinare si rabdare sa o duc pana la capat, am visat lucid si a fost la fel de grozav ca inainte.

Asadar. Implica-te. Du pana la capat metoda aleasa de tine. Si rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Lasă aici un comentariu [feedbackul creeaza schimbare]

