Visele lucide – cea mai la indemana oportunitate


1604661_10153763725375015_1617517151_n

Daca ati ajuns sa citit acest articol, inseamna ca deja stiti cand de fain e sa ai vise lucide, fie ca le-ati declansat voi sau doar s-au intamplat. Asta, bineinteles numai in cazul in care ati avut parte de experiente placute. Ca-i posibil si reversul, in functie de asteptarile pe care le ai si emotiile pe care le hranesti si amplifici prin felul in care iti directionezi atentia, treaz sau in in vis.

Ca sa continui ideea din titlu, visele lucide reprezinta o oportunitate mare de tot pentru fiecare. Pentru ca atunci cand ti se intampla, realizezi cat de fascinant e corpul uman, si practic viata. Plus daca ajungi sa controlezi bine gradul de luciditate din vis, masura in care te poti cunoaste si iti poti schimba viata e nelimitata.

Ca exemplu, iti poti imagina subconstientul sau constiinta care esti ca pe o persoana in care ai incredere si cu care poti vorbi despre orice. Si ce poate fi mai fain decat sa discuti cu cineva care te cunoaste mai bine decat „tine” si iti poate zice direct ce nu ai vrut niciodata sa recunosti: ce iti doresti cu adevarat sa experimentezi in viata si mai ales cum anume sa faci asta.

E grozav si personal ma simt recunoscator ca pot experimenta viata si prin visele lucide, si-mi pot lasa imaginatia sa creeze absolut orice, instant.

In realitatea de zi cu zi, cand esti treaz, treburile se intampla asemanator, ceea ce gandesti si cat de lucid si atent esti la ce gandesti iti creeaza subiectiv perspectiva asupra realitatii si implicit te directioneaza spre noi experiente. Dar exista limitari si lucrurile nu se intampla instant. Insa putem grabi procesul de manifestare al dorintelor noastre in realitate, prin a ne pune in cadrul a cat mai multe experiente, implicit, evident si prin visele lucide.

Inchei articolul prin a va ura vise lucide, create fain, cat mai pe gustu vostru.

Claus

19 thoughts on “Visele lucide – cea mai la indemana oportunitate

  1. Am 28 de ani si daca nam putut sa scap pina acm de paralizie in timpul somnului, sigur nici de acum incolo nu voi scapa..Deci pur si simplu cand mi se intanpla ma tine un pic pentru ca eu incerc sa deschid ochii dar simt o mare obosela in mine ochi incerca sa se inchida din nou eu sunt constienta ca se intanpla din nou acel moment incerc sai deschid iar si reusesc dar trebuie sa ating pe cineva sa simt ca e cineva linga mine sa pot dormi linistita nu sincer ti am spus mam obijnuit dar totusi e aiurea ce se intanpla pe deasupra in tot acest timp aud tot felude voci muzica tare etc.

    Apreciază

    • Am dad peste articolul tau. Nustiu daca inereseaza dar si eu sunt in aceiasi situatie. Am obosit visand constient sunt,dar nu pot sa ies din vis,somnul ma invinge,ce pot face sa nu mai visez sa dorm si eu linistit. Am obosit visind. Sunt multe de spus dar e greu sa fi inteles la ce care le spui se uita la tine si cred ca ai luato pe …….. asa ca mai bine taci

      Apreciază

    • Categoric, Iulia. 🙂 Eu vad gandirea pozitiva ca pe un nivel important in dezvoltarea personala, dar e doar o piesa din puzzle. In sensul ca emotiile oscileaza si nu e posibil sa adopti in 100% din cazuri o gandire pozitiva. Si nu-i nici natural, in sensul ca nu-i ok sa reprimam, dupa cum stii. Dar gandirea pozitiva e o perspectiva foarte utila, folosita corect.

      Apreciază

  2. Am avut un vis lucid, mi-am dat sama ca visez , cu teste a realitatii, in vis mi-am pus mina la nas si puteam respira. dupa aia incep a striga de bucurie in vis, si la un moment dat ragusesc, (nu puteam vorbi si mam trezit) a fost primul vis lucid. ce nu sa primit? ceva nu am facut corect? ca mam trezit!.

    Apreciază

Lasă aici un comentariu [feedbackul creeaza schimbare]

