Pontul zilei #5


images

Nu am apucat ieri sa mai scriu pontul zilei pentru ca am fost plecat. Insa consider asta a fi irelevant, pentru ca, prin ideea de „pontul zilei” doresc sa introduc pe blog, cum am mai zis, o categorie mai scurta de articole. A nu fi inteles ca doresc sa public in fiecare zi cate in articol de acest gen. Si asta pe motiv ca nu vreau sa scriu doar de dragul de a scrie si atat. Articolele de pe acest blog sunt concluziile mele in legatura cu experientele si revelatiile mele zilnice, personale, care ma inspira.

Insa, le impartasesc cu voi astfel, deoarece suntem fiinte umane si avem experiente asemanatoare, desi suntem diferiti ca nivel de evolutie si acumulare de concluzii, maturitate emotionala, etc. Experienta ta poate fi ajutorul meu de moment si invers. 🙂

Pontul zilei de azi e despre sinceritate. Fii sincer intotdeauna. Cu tine. Cu nevoile tale. Cu cei din jur. Cu ceea ce ai si cu ceea ce devii. Urmand aceasta metoda aparent simpla a sinceritatii, ne vom detoxifia vietile de experiente nedorite, persoane nedorite si implicit stari emotionale deloc pe gustul nostru.

Suntem bombardati zilnic din toate partile cu tot felul de „asa trebuie” si, ca niste „oi proaste” urmam exact acele sfaturi si ne intrebam dupa, de ce naiba am asa o viata de cacat ?

Fii sincer si tot ce vei trai va fi autentic, real, indiferent de natura intamplarilor.

Inspiratie !

Claus

<< like share or subscribe if you love the way I write  >>

Lasă aici un comentariu [feedbackul creeaza schimbare]

