Pontul zilei #2


morning_dew

Te salut. Bine te-am gasit cu pontul zilei #2. Mi-am propus ca in fiecare zi sa scriu cate un astfel de articol, pe langa cele obisnuite. Azi am pentru tine urmatoarea sugestie cu efecte practice puternice. In primul rand, ca sa alegi atunci cand dormi si sa te trezesti odihnit, foloseste „instrumentul” de care ti-am zis AICI. Apoi, invata sa te trezesti mai de dimineata. Trezeste-te cu o ora mai devreme decat o faceai pana acum cel putin, dar in combinatie cu folosirea acelui instrument.

In acest fel, vei beneficia de urmatoarele:

– mai mult timp pe care sa-l folosesti cum vrei in acea zi

– te vei simti mai odihnit mai ales daca combini cu sugestia din pontul anterior.

– vei gandi mai lucid in ziua respectiva, alegand sa te trezesti astfel

– vei avea mai multa energie, chiar daca poate crezi ca dormind mai mult, vei fi mai odihnit (degeaba dormi mult, daca dormi incorect)

Inspiratie !

Claus

<< like share or subscribe if you love the way I write :) >>

Lasă aici un comentariu [feedbackul creeaza schimbare]

