Ghid de orientare in lume – crime si viol VS fii pozitiv si ce frumoasa e viata


dealing-with-bad-renters-and-landlords-390

Hai salut. Ca rezultat la niste intamplari recente, la niste articole citite si un film vazut, am simtit ca ar fi timpul sa arunc rapid un articol pe blog. E despre lume. Prostie. Nedreptati. Crime si violuri. Si ce poti tu sa faci. (sau nu) Hai sa-ncepem.

In fiecare zi vad in jurul meu tot felul de oameni. Cu diferite nivele de evolutie si intelegere a realitatii. Fiecare dintre voi care imi cititi blogul, la fel ca si mine avem formate, ca sa fiu metaforic, anumite harti ale realitatii pe care le-am creat, inconstient si constient. Ele reprezinta matricea care ne dicteaza actiunile zi de zi. Practic, si in momentul in care citesti acum, contribui la dezvoltarea propriei harti. E alcatuita din informatii de care sunt atasate emotii, in functie de experiente.

So, care e ideea te intrebi. Pai am ajuns, din nou, la acel sentiment de saturatie la tot ce inseamna inconstienta in jur, alegeri inconstiente, cuvinte repetate aiurea din carti, dar al caror inteles nu e sau nu va fi niciodata trait de cel care le da mai departe. Crime, violuri, sinucideri si un intreg carnat de astfel de actiuni, care nu sunt decat un rezultat al modului in care s-a format harta realitatii acelor persoane.

Fiecare ne-o cream pe a nostra. Dar in acelasi timp, contribuim si la crearea hartilor celor din jur. Atunci cand contribuim in mod negativ, e pentru ca nu am fost suficient de atenti ca sa filtram informatiile primite, am luat inconstient numai informatii de cacat si le-am proiectat tot inconstient pe altii, incercand astfel sa scapam de ele.

Vezi tu, indiferent de ce faci, de ce alegi, e mai important decat crezi, pentru ca tu faci parte din tot. Ai impresia ca daca ai lua doar partea ok si te-ai preface ca uiti de restul totul s-ar schimba pe loc in bine ? Viata, existenta iti va arata in scurt timp ca te-ai inselat al naibii de mult.

Citeam recent o stire care era despre un cuplu, ce avea un blog si un post de radio bazat numai pe teme si mesaje pozitive. Toate bune ai putea crede, dar acea stire era de fapt despre un cuplu care s-a sinucis. Mai era precizat si ceea ce faceau, tocmai pentru a evidentia ironia tragica ce reiese din toata intamplarea.

Chiar eu de obicei scriu articole pozitive pe acest blog. Ai putea crede ca vin dintr-un loc in care se intampla tot timpul chestii misto si am numai experiente frumoase de viata. Ti-ai dori dupa sa ai la fel. Fie ca iti imaginezi despre mine sau despre altul. Ai incepe sa citesti numai lucruri pozitive, ti-ai construi un intreg imperiu informational numai cu continut pozitiv. Si ai crede in acele momente ca viata e al naibii de frumoasa.

Dar imediat problemele nerezolvate din propria viata te-ar ajunge din urma si ar rade de tot teatrul tau.

E o capcana vicleana cu care te-ai confruntat, te confrunti sau te vei confrunta. Sa te inconjori de pozitivism, sa uiti de cealalta extrema si sa nu actionezi spre ce iti doresti, zilnic, cu pasi mici, drogat fiind cu informatii fericite. Iesi naibii din capcana. Constientizeaza acum adevarul.

E ok sa fii pozitiv, dar daca uiti de cealalta extrema, in cel mai scurt timp vei trai o experienta care iti va aminti categoric ca viata e ca mersul pe sarma. Trebuie sa te mentii pe mijloc. Sa continui relaxat si atent la sarma, cat si la ce e in fata ta.

good-and-evil

Eu am o responsabilitate. Nu sunt doar parte din matrice. Contribui la ea cu informatii pentru asa am ales si asta imi place sa fac. Deci, mesajul meu pentru tine e actioneaza naibii spre ce iti doresti, in pasi mici, zi de zi. Nu conteaza cine esti, ce faci, cat de bine sau de rau o duci. E necesar sa ai scopuri si provocari. E necesar sa te dezvolti prin esecuri si lectii care sa te transforme. E necesar sa constientizezi ca in clipa in care ma citesti, niste rezultate ale inconstientei colective a tuturor fura, violeaza, omoara altii ca ei, ca tine, ca mine.

Cu totii suntem responsabili pentru lumea in care traim. Eu chem la actiune pe fiecare dintre voi, pentru a ne transforma lumea intr-una mai buna. Ajuta in orice fel poti pe cine are nevoie, inceteaza sa mai analizezi sau sa mai judeci. Continua sa te informezi constient si realist in legatura cu lumea in care traiesti si evolueaza spre a deveni cea mai puternica versiune a ta.

Bafta iti urez. Claus

Lasă aici un comentariu [feedbackul creeaza schimbare]

