Principiul nou: cum sa fii de fapt fericit urmand o singura regula (pt 1)


fericire-tristete

De ceva timp, am dat peste nenumarate articole despre cum sa iti construiesti viata dorita, ce e vocatia, ce e fericirea, bla blah,etc. Cele mai multe articole ating teme comune: sa faci ce te pasioneaza, sa iti contruiesti relatii pozitive si sanatoase, sa fii open-mind si sa incerci lucruri noi.

Toate sunt sfaturi bune, dupa cum stii.

Dar, in timp, pe masura ce am inceput sa imi definesc propriile principii si reguli, ceva totusi nu era tot timpul in regula.

Erau zile in care eram un tsunami de fericire si creativitate nebuna, si zile in care eram al naibii de deprimat. In timpul zilelor fericite, nu aveam nicio problema in a intalni persoane noi, a ma simti optimist, a face ceea ce doresc cand doresc, a fi intuitiv si inspirat, etc. Energia mea pozitiva radia din personalitatea mea si atrageam tot ce doream in viata.

Dar zilele de deprimare erau mult mai rele. Stateam doar in pat, urmarind TV-ul, butonand telefonul si mergand apoi din nou la somn, cu o gramada de ganduri in cap, fara inceput si sfarsit. Mai ieseam pe afara cu prietenii, dar mintea imi era complet in alta parte. Viata parea gri, nasoala, plictisitoare, increderea de sine imi era la pamant si aveam sentimente de anxietate.

Stiu, cu totii avem zile bune si zile rele. E normal, nu-i asa ? Deci nu am actionat in niciun fel pentru o vreme si am luat in fiecare zi ce imi oferea viata, bun sau rau.

Dupa un timp, m-am tot gandit care naiba e motivul pentru care zilele rele sunt atat de urate iar cele bune atat de speciale.

Deci, daca ma trezeam de dimineata „feeling like crap”, imi aminteam de acest important principiu pe care am inceput sa il aplic, starea de spirit mi se schimba si ziua devenea una cu adevarat speciala.

In zilele bune 🙂 daca aplicam principiul constant, totul devenea rapid si mai bun decat era.

 

Principiul este urmatorul:

CU CAT CREEZI MAI MULT, CU ATAT MERITI SA CONSUMI MAI MULT.

Este un sfat practic si util al naibii de puternic, daca il aplici constant. Gandeste-te doar putin: cati dintre noi nu fac decat sa consume in fiecare zi mai mult decat creeaza ? Cati dintre noi stau pe net doar ca sa consume informatii, dar nu creeaza nimic in niciun fel, nici macar printr-un comentariu?

Nu e surprinzator ca multi se simt nefericiti, si traiesc cu acea senzatie de gol interior.

Cu cat creezi mai mult, zi de zi, facand bineinteles ceea ce iti face placere, cu atat vei fi mai fericit. Deci, intrebarea pentru tine e: cat creezi in comparatie cu cat consumi zi de zi ? (In partea a doua a articolului vei afla cum sa determini exact diferenta dintre cat creezi si cat consumi)

 

 

 

 

One thought on “Principiul nou: cum sa fii de fapt fericit urmand o singura regula (pt 1)

Lasă aici un comentariu [feedbackul creeaza schimbare]

