Experienta recenta – vis lucid


Visul lucid

Salut ! In articolul anterior iti vorbeam de visul lucid. Daca ai vazut filmul Inception, imagineaza-ti ca experienta nu e prea diferita de ce se intampla acolo. 🙂  Acum revin cu un articol in care vreau sa iti povestesc despre cea mai recenta experienta. S-a intamplat chiar seara trecuta. Ca observatie, cu cat esti mai nerabdator, cu atat scad sansele sa ai mai des visuri(sau vise, whatever) lucide. Iti voi explica in continuare ce e bine si ce nu si cum ar trebui sa procedezi.

In primul rand, daca esti nou in a experimenta visul lucid, dar ai citit despre cate ceva si vrei sa incerci, uite cateva observatii utile:

– Citeste cat mai mult despre acest domeniu, informatii sunt multe, in special in limba engleza. Daca preferi romana, in scurt timp voi actualiza blogul cu mai multe articole pe acest subiect. (de asemenea, mai sunt cateva bloguri cu articole in limba romana cu informatii utile)

– Nimic rau nu ti se poate intampla indiferent de ce metoda incerci. 

– Metoda WILD presupune sa treci constient prin paralizia din timpul somnului (care se intampla oricum in fiecare seara, dinainte si in timp ce visezi). Voi reveni probabil in scurt timp cu un articol pe acest subiect.

– Sunt o multime de metode pe care le poti incerca pentru a experimenta visul lucid. (WILD, DILD, MILD etc ) Testeaza si alege-o pe cea care ti se potriveste cel mai bine.

– Ramai calm si respira rar in timp ce incerci diferite metode. Daca devii prea entuziasmat sau nu ai rabdare, te vei intoarce mereu la inceput.

– Visul lucid e o experienta naturala. Are nenumarate avantaje: te cunosti mai bine pe tine, ce temeri ai, ce iti doresti cu adevarat, experimentezi cum e sa te poti exprima doar prin imaginatie: poti avea orice „super-putere” doresti 🙂 telekinezie, capacitatea de a zbura, de a te teleporta, de a trece prin ziduri sau a ridica greutati mari/cladiri/munti 😀

Iti voi explica mai multe detalii in articolele ce vor urma. Sa iti povestesc acum ce mi s-a intamplat aseara.

Am adormit cu urmatoarele cuvinte in minte: „Sunt constient cand visez si cand ma trezesc tin ochii inchisi.” Am tot repetat afirmatia pentru a o transforma intr-un obicei si astfel a avea un vis lucid in cel mai usor mod cu putinta. Inainte mi-am pus alarma sa ma trezeasca la ora 6 fix. (Poti obsera ca afirmatia e pozitiva, nu am folosit deloc cuvantul NU pentru ca s-ar fi intamplat exact opusul)

Dimineata, am auzit alarma, nu am deschis ochii, pentru ca imediat mi-am amintit afirmatia de aseara. Am oprit alarma si mi-am imaginat inceputul unui vis. Intai obiectele din jur si locul (am ales orasul in care locuiesc) apoi persoanele (cativa prieteni) si aproape imediat am simtit cum practic apar in imaginea conceputa de mine. Din cand in cand, ma uitam la conturul degetelor, pentru a stabiliza visul cand simteam ca devine intetosat.

Am experimentat cum e sa zbor, am schimbat conditiile meteo dupa bunul plac si m-am jucat cu mediul inconjurator in orice modalitate dorita de mine. Desi ma simteam foarte entuziasmat, mi-am controlat entuziasmul pentru a nu ma trezi imediat.

In mod ciudat, simteam din cand in cand ca sunt in patul meu si evident, de la inceput, stiam ca visez.

In final, am ales cand sa ma trezesc.

Foarte important, scrie undeva toate visele in fiecare dimineata dupa ce te trezesti. Degeaba vei visa lucid, daca nu iti poti aminti. De asemenea, daca le scrii chiar si pe cele pe care nu le poti controla, cresc sansele sa ai un vis lucid mai rapid decat te astepti.

Stiu ca a fost un articol lung, dar am vrut sa descriu cat mai bine ce s-a intamplat si ce e mai bine de facut, daca si tu doresti sa incerci visul lucid. Aboneaza-te la blog pentru a fi la curent cu articolele, pentru ca, dupa cum poti observa, nu am o perioada definita cand postez si cand nu. Promit sa incerc sa scriu articolele regulat. 🙂

Mult succes, te saluta Claus.

65 thoughts on “Experienta recenta – vis lucid

  1. Pingback: Cum sa alegi cat si cand sa dormi si sa te trezesti odihnit | Inspiratie

  2. Eu de mult imi place sa fac chestia asta dar, nu credeam ca este ok, si mi se parea ca sunt nebun, dus cu pluta, macar aici o sa ma pot manifesta , spor la cat mai multe articole..care astept cu sete sa le citesc…:D

    Apreciază

  3. Sa va povestesc ce mi s-a intamplat. Am citit articolul acesta acum o saptamana si de atunci m-am culcat cu gandul la a avea un vis lucid. Azi-noapte pe la 4-5 fratele meu s-a dus la wc si auzindu-l am deschis ochii sa vad ce se intampla, iar apoi mi-am amintit sa-mi repet fraza cu visul lucid si m-am culcat. Spre surprinderea mea mi-am continuat visul, dar tocmai pe la final mi-am zis „stai putin, e un vis” am vrut sa ma teleportez :)) insa nu am reusit deoarece cainele a venit in camera si m-a trezit. 😦 Faza e ca aveam puteri supranaturale de la inceputul visului, insa nu mi-am dat seama ca visez, dar dupa ce am deschis ochii la 4-5 mi-am continuat visul spre surprinderea mea si mi-am dat seama. Oricum… chiar daca aveam deja puterile am reusit in cele din urma sa-mi dau seama ca visez 😀

    Apreciază

  4. Eu am avut o experienta chiar ciudata acum cateva luni,nu stiu daca a fost vis sau nu,dar in fine…Prima data visasem niste soldati care se bateau cu oua afara (stiu,era ciudat) dupa care se facea ca ma duceam in camera mea sa ma culc…la un moment dat am avut o senzatie ciudata,parca eram si in vis si in realitate,imi amintesc foarte bine cum m-am ridicat din pat sa vad cat e ceasul (dar stiam ca eram in vis, si intr-un fel eram si in realitate si intr-un mod anormal am vazut ora exacta…a fost ciudat). Dupaia,l-am vazut pe tata cand a inchis usa,deci eram absolut singura in camera..Dupa m-am gandit sa ascult niste muzica (cam ciudat,desi nu prea era ora mea in care sa ascult muzica),mi-am pus castile in urechi si la un moment dat melodia pe care o ascultam se transformase in muzica bisericeasca (a fost o senzatie inspaimantatoare,simteam cum mi se facea pielea de gaina) ,si la un moment dat incepusem sa levitez deasupra patului,aparuse sub mine o lumina alba spre auriu (?) nu stiu exact cum s-o descriu…si cand incepusem sa levitez imi simteam corpul atat de greu,nu-mi puteam misca absolut niciun deget,si lumina aia ma conducea catre usa camerei,iar acolo era o umbra dupa usa care imi spunea : Esti moarta!. Bineinteles,cand auzisem cuvintele astea spaima crescuse si mai mare… simteam cum sufletul oarecum se afunda in corp; incepusem sa vad negru ca si cum ma ingropam intr-o groapa,dar defapt ma afundam cat mai mult in corpul meu ( nu stiu cum sa explic asta ) pentru un minut nu mai auzeam/vedeam nimic,ca si cum eram izolata intr-o camera fara lumina,fara nimic. Dupaia m-am trezit intr-o pozitie absolut ciudata,stateam in genunchi iar mainile erau invinetite…cea mai ciudata experienta pe care am avut-o..

    Apreciază

    • Huh. Din ce am citit si mi-am imaginat, sunt de acord ca a fost al naibii de infricosator, Iuliana. Dar practic, abilitatile subconstientului tau si ale imaginatiei tale trebuiesc laudate, ca sa ma exprim astfel 😀 pentru asa o experienta care sa te sperie cu adevarat. Practic, frica din tine s-a exprimat prin imaginatia ta in timp ce subconstientul tau era foarte activ (pe timp de vis) si te-a facut sa experimentezi exact o scena si senzatii care te-ar face sa te sperii cu adevarat. 🙂 In caz ca se mai repeta sau ai parte de vise din astea des, contacteaza-ma pe mail si id de messenger cllausz@yahoo.com. Vise placute de acum !

      Apreciază

      • Hehe 😀 sigur ca o sa te contactez! Momentan n-am mai avut niciun vis la fel de inspaimantator,dar o sa-ti povestesc unul putin inspaimantator,putin asemanator cu cel mai de sus,unul cam scurt ( aici am reusit sa ma trezesc mai repede,deci nu m-am speriat la fel de tare ).
        Se facea ca era zi,ma plimbam cu amica mea si cu matusa ei prin Bucuresti. La un moment dat realizez ca eram pe un carucior cu rotile ( m-am speriat putin,deoarece eu nu folosesc asa ceva ). Ele ma tineau de mana,iar dupa aceea, incepusem sa simt o moleseala in corp,iar capul mi se clatina…intre timp o auzeam pe amica mea strigand la mine,iar eu incet, incet imi pierdeam cunostiinta; auzul imi scadea pe parcurs,iar vederea nu mai era asa clara ajungand sa nu mai vad absolut nimic…
        Bineinteles ca, atunci chiar m-am speriat,dar nu la fel de mult pentru ca stiam deja senzatia din visul anterior, asa ca, am avut capacitatea de a ma trezi mai repede,zic eu. 😀
        In celalalt vis nu puteam sa ma trezesc mai repede,pur si simplu corpul meu era un bolovan de piatra ,iar mintea parca mi se afunda intr-o mlastina

        Apreciază

  5. Am avut si eu o astfel de experienta inainte sa stiu ce inseamna..
    am deschis ochii noaptea si nu puteam sa misc, simteam ca ceva ma apasa pe tot corpul, ca o presiune.

    In fata ochilor vedeam o forma neagra deci eram absolut ingrozita, insa in cateva secunde totul a revenit la normal.

    A doua zi noroc cu wikipedia, ca mi-a spulberat gandurile ca as fi avut vreo experienta mistica :))

    Cert e ca nu as mai vrea sa mi se intample vreodata sa am un vis lucid, faptul ca nu te poti misca si ai halucinatii nu e deloc placut.

    Apreciază

    • Da, e un subiect ce poate fi abordat din multe perspective… Conteaza intentia ce-o avem in momente de genul. Daca vrem sa ne trezim, se intampla si in cateva secunde, cum ai zis si tu. Daca intentionam sa visam lucid, vom ajunge intr-un asemenea vis, numai daca preluam controlul simturilor influentate de frica.

      Apreciază

  6. Când eram mic visam de câteva ori pe săptămâna că mă plimb prin casă,cam pe la ora 4 dimineața și de fiecaredată mă duceam la balcon si apărea bunicul meu (a murit cu puțin timp înainte să mă nasc) după puțin timp el mă impingea iar eu cădeam.

    Apreciază

  7. mie mi sa intamplat ceva ciudat visa ca sun in cs si de odata am vazut un monstru mia dat seama ca e un vis mam pus jos si am stat cu cotu jos si cu man in parte stanga a capului am inceput sa ma levitez iar cand am pus man la cap parc era in 2 locuri de odat am simti cum am misca in somn si mam trezit asa

    pe scurt nu ma fost paralizat in timpul fisului si a somnului

    Apreciază

    • Si eu uneori visez ca sunt in anumite jocuri pe care le joc sfatul meu : NU ITI MAI PETRECE ASA MULT LA PC, evalabil si pentru mine…

      Apreciază

  8. Am avut un singur vis lucid cand eram cam in clasa a 4-5(adica am a avut mai multe sunt sigur dar na 70%din vise le uiti)in care eu eram cu prieteni la joaca si miam dat seama pe la inceputul visului ca visez si am spus in vis :-Baaa eu visez aaa sa vezi ce fac acum , si cu ce am inceput eram cam 20 de copii si am intrat toti in masina uni bunic de al unei prietene care e mai veche decat un trabanat se numeste Lada deci LOL frate 20 intr-o masina „vis idiot” vez vede ce inseamna „vis tampit” daca cititi tot asa si am ponit masina ca eu conduceam si am coborat pe un deal apoi am iesit iara in drum si am oprit ca sa imi iau inca un prieten de la poarta si apropo leam zis la toti:-Ba noi visam hai sa profitam si sa ne distram si pentru inceput sa spargem o banca!!!asa si cand am ajuns la ala la poarta mam trezit…:( sigur e de la entuziasm pentru ca Clau ai spus ca daca esti entuziasmat si nu te controlezi te trezesti.Pai unele dintre lucrurile pe care o sa vi le povestesc eu o sa vi se para penibile iar altele foarte amuzante deci sa trec la subiect.Cam 70%-80% din lucrurile pe care le visez eu sunt „idioate” ca sa intelegeti mai bine sa va spun unul dintre visele mele „idioate” : Odata am visat ca eram la scoal iar sala mea de clasa era pe un vapor imens care se afla in mare la vreo 4-5 metri de mal iar totul mi se parea mie cat si celorlalti oameni din vis ceva normal , am visat ca iesam din sala de clasa iar afara la 1 metru de la mal in apa erau prieteni mei de la antrenamentele de fotbal si antrenorul care este destul de dur iar eu leam povestit asta colegilor mei si prietenilor mei care apreau si ei in vis chiar daca nu sunt la scoala cu mine infine sa revenim la partea cu antrenorul , acesta tatea in apa cu colegi mei de la antrenamentele de fotbal si apa le ajngea cam pana la genunchi tuturor chiar daca uni erau mai scunzi alti mai inalti si antrenorul ne punea sa ne facem incalzirea si la incalzire participau si colegi , prieteni mei , colegi de la forbal si chair si profesori.Sper ca acum intelegeti cam ce e acela un vis „idiot”.Alteori am vise cu fete care vor sa avem o aventura „partida de sex” iar cand ajungem sa facem acea partida visul mi se sfarseste si sutn sigur ca e din cauza nerabdari pentru ca tu Clau ai zis ca daca suntem entuziasmati si nu ne controlam ne trezim.Doar de 2 ori am ajuns sa incep partida asta insemnand „penetrare” : ) ) si apoi sa ma trezesc poate pare ca sunt un om care face misto de aceasta pagina dar eu chiar spun ce mi se intampla.Si inca ceva 97% din visele mele cand incerc sa fug nu reusesc deoarece simt ca ma infund in mal invizibil si nu pot alerga in fata sau in orice alta directie si credetima cand am un vis de groaza si trebuie sa alerg e groaznic nu va imaginati cum ma zbat de tare.VISEL PLACUTE TUTUROR 😀 si scuzati greselile de ortografie si cacofoniile.

    Apreciază

    • apreciez ca ai povestit atata si e misto tot ce ai visat. Nu le clasifica drept vise idioate. Sunt experiente faine si iti sugerez sa le scrii de acum ca sa le recitesti si sa le retraiesti iar in felul asta. 🙂

      Apreciază

      • As dori, daca poti sa imi spui de ce cand vreau sa fug (visez) nu pot deoarece simt ca ma afund in namol e ca si cum incerci sa fugi dar in fata ta e un „zid mlastinos” si te afunzi in el.De curand am visat ca eram in armata :)) si era razboi, a trebuit sa omor un om si imi era mila de el :)) ma simteam exact ca in realitate, avem un fel de tab(tanc cu roti) in care daca intram era o infirmiera care ne vindeca :)) si tot in acest vis se facea ca, costumul era inpermeabil adica am visat ca eram intins pe burta si teroristi trageau de pe un munte cu sageti si simteam ca cineva apasa usor cu degetele pe spatele meu :)) cand ma lovea sagetile(trageau cu sageti cu toate ca aveau pusti) „vis idiot”:)) a fost super visul a da si am visata ca unul care era soldat si era roman a fost omorat:)) dupa am incercat sa fug si stiti povestea… si multe altele cam astea au fost partile cele mai palpitante din visul pe care lam avut acum cate va zile a fost interesant.VISE PLACUTE TUTUROR. SUPER TARE PAGINA ASTA!!!
        ASTEPT pareri-raspunsuri.

        Apreciază

      • Si mie mi sa intamplat. Eram pe o strada din cartier care duce inspre un magazin si eram cu mama. Inainte sa trecem strada (inainte de magazin) mama mi-a dat drumul de la mana si a fugit (nu la magazin) eu am inceput sa plang si incercam sa alerg la ea dar ceva ma tinea si nu puteam.In acel moment m-am trezit iar eu plangeam(in realitate) … Am vise ciudate… a da,imi amintesc inca unul. Eram intr-o scoala si era o scoala de ponei (gen aia,mici poneii :))) ) iar eu nu stiu ce am patit si am inceput sa plang si am zburat pe fereastra(aveam aripi) si am vazut o poiana verde si multe flori pe ea.Atunci mi-am intors capul si in vedeam pe colegii mei(tot ponei) care veneau spre mine.Atunci de emotii m-am trezit. Acum mi-am amintit de alt vis =]]] .Eram adult si aveam o casa mare de tot.Aveam o mansarda (nu stiu cum sa-i zic ca-mi scapa,un loc in care urci iar acolo vinde acoperisul) iar in mansarda aia aveam un cufar pe care nu-l deschisem niciodata.M-am gandit sa chem pe cineva sa mi-l deschida (era inchuiat) iar in cufar era o hartie pe care era scris un mesaj ,,Nu te voi uita niciodata,te iubesc” si era semnata de strabunica mea (visul l-am avut in 2013 iar strabunica mea a murit in pe 24 decembrie 2010) am inceput sa plang si apoi m-am trezit (in miez de noapte) iar mama mi-a zis ca a fost doar un vis.Cu greu adormisem inapoi…
        Stiu,am scris cam mult dar imi place sa povestesc visele mele altora 🙂 Mai am cateva vise care mi le-am amintit dar asta cu alta ocazie 🙂 Vise placute tuturor ! :*

        Apreciază

  9. Si eu am avut o astfel de intamplare si a fost tare ciudata :)) Se facea ca eram la scoala duminica si toti eram panicati.Era ceva gen „Whaaaaat?! La scoala ,duminica?!” Toti tipau,se panicau,erau confuzi ,iar eu mi-am dat seama ca visam.Am iesit repede in curtea scolii,am iesit din scoala,am vizitat TOT orasul,insotita de prietenii mei 😀 . Ne-am luat bilete de avion sa mergem
    din tara (nu prea imi amintesc bine unde,dar stiu ca mergeam la mare . :))) )
    A fost super prieteni,distractie etc. etc.
    Imi pare rau ca s-a sfarsit insa 😦 Dar voi tine minte experienta asta si voi mai incerca sa am un vis lucid.Tare articol 😉 😀

    Apreciază

  10. Jmecher vreau sa spun ca intr-o noapte furtunoasa am visat ca eram personajulacela din outlast wistheblower daca nu stiti cautati pe google bine si se facea ca eram intr-o camera inchisa si cineva venea dupa mine si dafuk nu puteam sa deschis usa sa plec!!!!!!bine si a venis ala si m-a prins de gat si dupa a venit altu si i-a tars una la primu in moaca aia de nemort bine si am fugit pe un hol si am vazut biserica aia in flacari unde a murit popa martin si dintr-o data era billy cantoma si l-a omorat pe fraierul ala tampit si am fugit cu masina si m-a prins miles si m-am trezit dar si eu am dat cu camera zoom sa vad cum era el si era o fantoma!!!!!si a venit acel uragan si gata

    Apreciază

  11. O singura data am fost aproape sa am un vis lucid. Sa va povestesc ^^
    Eram la scoala, stateam in banca, cu colegele si vorbeam despre ce am facut noi in vacanta de vara. Ele au continuat sa vorbeasca dar dintr-o data eu am tacut si mi-am spus in gand in vis „stai putin, nu are cum sa fi inceput scoala, este inca vara” si imi amintesc si ca am spus data exacta in care ne aflam atunci cand aveam visul acesta. 😀 Apoi in vis m-am intrebat pe mine (datorita testarilor realitatii pe care le fac mereu) „oare eu visez acum?” Insa nu mi-am mai raspuns la intrebarea asta si m-am trezit. 😦 Totusi sunt foarte mandra ca am reusit sa ajung pana aici. 😀 ca sa nu mai vorbesc despre data zilei pe care am spus-o in vis, dimineata am verificat si era corecta. ^^
    Asta a fost in perioada in care incepusem jurnalul de vise, ce pare ca a fost chiar un factor important. 😀

    Apreciat de 1 persoană

  12. Prieteni am nevoie de ajutor si cit mai rapid posibil. Ajutatima sa stiu ce nubfac corect. Adica astazi am încercat sa am un vis lucid. M-am culcat pe pat intr-o pozitie relaxanta , apoi am închis ochii si incercam sa îmi reduc putin respiratia si bataile inimii precum a spus claus 🙂 si apoi am văzut niate culori : Verde si violet. Apoi nimic 😦 nu am avut visul lucid ( why? ) ce nu am favut corect ? Ajutatima va rog, claus am nevoie de ajutor 🙂

    Apreciază

  13. Când te trezești cu ochii închiși, începi sa iți imaginezi unde vrei sa fii si imaginile devin din ce în ce mai reale. Si dacă nu se întâmpla nimic continui sa îmi imaginez?

    Apreciază

    • Mai poți dar depinde de cat de relaxat ești. Și de cat de bine îți imaginezi iar continuarea, cadrul visului anterior. Și am încercat de câteva ori pana sa reușesc, dar când m-am decis sa ma implic serios mi-a ieșit.

      Apreciază

  14. Salut Claus
    Nu stiu ce s-a intamplat ,am incercat sa imi imaginez cat mai bine continuarea cadrului visului anterior si am vazut ca nu merge si am decis sa dorm mai departe si ultima oara inainte sa adorm am spus sunt constient ca visez de câteva ori si am adormit. Si am avut primul vis lucid.

    Apreciază

  15. Salut Claus
    Am încercat sa-mi imaginez și am reușit ,eram în vis și era foarte real,dar nu știu de ce m-am trezit.Cred ca nu a durat mai mult de 5 minute.Ar fi trebuit sa încerc în continuare sa intru din nou în vis?

    Apreciază

  16. Salut Claus
    Pot sa-mi imaginez ce vreau eu?Si dacă îmi imaginez visul pe care l-am avut înainte.
    Si când îmi imaginez trebuie sa stau într-o anumita poziție?
    Si cât de repede se va forma visul ?

    Apreciază

    • Poti sa iti imaginezi ce vrei. Ca un pont, daca vrei sa visezi o anumita persoana, reala sau nu, imagineaza-ti ca apare de dupa o usa sau perete.
      Cel mai usor e sa stai pe spate in pat, fara sa incrucisezi sau atingi mainile si picioarele intre ele. Rezisti tentatiei de a te scarpina, misca etc. Pana corpul intra intr-o relaxare profunda in care nu-l mai simti si esti liber sa iti imaginezi ce doresti. Dar vei da gres de multe ori la inceput. Trebuie sa vrei si sa ai rabdare.

      Apreciază

  17. Aseara am incercat metoda DILD…si eram in vis si mi-am dat seama ca visez , dar nimic nu s-a intamplat. Am incercat sa imi imaginez ceva si nu puteam. De ce ? Ma poti ajuta?

    Apreciază

    • Sunt etape in tot mecanismul care implica sa ai un vis lucid. Ca sa folosesc un exemplu metaforic, ai atins nivelul 1, ti-ai dat seama ca visai. Excelent! Acum tot ce trebuie sa faci e sa repeti si imbunatatesti tehnica folosita si usor usor vei dobandi din ce in ce mai mult control.

      Apreciază

  18. Dar mi se intampla in fiecare seara…si mna..pare ciudat…si cand vad ca nu pot sa visez lucid…in vis…intreb toate personajele cum pot avea unul…fuck…sunt asa disperat. Mersi pentru raspunsul dat.

    Apreciază

    • Frate…revin…mi se intampla des sa imi dau seama ca visez. Dar nu se intampla nimic.Fac multe teste ale realitatii zilnic. Imi imaginez ce vreau sa fac in urmatorul vis 10-5 minute. Dar..cand imi dau seama ca visez ma zbat pe acolo ca sa visez lucid…si mai am o intrebare. Intr-un vis lucid vezi si simti ca in realitate
      ?

      Apreciază

      • Da, uneori senzatiile pot parea mai reale decat ce simti in realitate, pentru ca totul are loc in creierul tau, la baza, in spatiul unde senzatiile iau nastere. In viata de zi cu zi atentia ti-e impartita dar intr-un vis lucid poti amplifica orice senzatie de multe ori.

        Apreciază

    • Trebuie sa iti obisnuiesti mintea cu acea stare, ori poti incerca sa intri intr-un vis lucid prin metode noi ori poti face ca pana acum pana te obisnuiesti si ramai din ce in ce mai mult in vis.

      Apreciază

  19. Salut Claus nu stiu daca imi vei raspunde dar eu tot iti voi spune:ziua si seara daca imi inchid ochi si ma apas foarte incet pe ochi vad forme,pete si rar fete ele sunt format din punctulete albastre.In rarele dati cand vad fețe si imi deschid ochi dupaia vad negru pentru 2 secunde.Ce inseamna?

    Apreciază

    • Sunt doar punctele de presiune de pe ochi cand te apesi asta e felul in care ochiul raspunde, pentru ca daca inchizi ochii nu inseamna ca simtul vazului e oprit, ci numai blocat de pleoape.

      Apreciază

    • Am „oprit” timpul o data, si am reusit sa visez „cateva luni la rand” intr-o singura noapte, desi n-a fost in totalitate lucid, au fost si momente de vis normal. Am mers in memorie si am descoperit amintiri trecute de cateva ori si s-a simtit la fel de real ca orice altceva din viata de zi cu zi. Sau am adaugat mai multi „Sori” pe cer si alt fel de planete. Sau m-am transformat in lup si am alergat liber prin padure. Sau am devenit pe rand si deodata toate persoanele dintr-o multime de oameni si am simtit cum e sa traiesc in mai multe corpuri in acelasi timp. De asemenea, am devenit faraon in propria piramida si mi-am creat propriile slujnice cu frunze mari de palmier ce ma rasfatau in timp ce imi mangaiam tigrii imblanziti si priveam cum apune soarele in desert, din varful piramidei. Orice e posibil, cata vreme crezi si iti iei timp si rabdarea necesara pentru a crea asa ceva in visele lucide.. si nu numai.

      Apreciază

  20. Buna , Nu am avut pana acum nici un vis lucid dar vreau extrem de mult sa am unu , probema e ca nu stiu cum sa incep…Care e cea mai usoara metoda adica sa nu fie nevoie de un efort foarte mare din partea mea?

    Apreciază

Lasă aici un comentariu [feedbackul creeaza schimbare]

