Visul lucid – cum poti avea si tu unul


Visul lucid

Vis lucid – un vis in care esti complet constient ca visezi. Prin faptul ca esti constient, poti controla visul in orice fel, limita fiind doar propria imaginatie. 🙂

Cum ? Sunt practic 7 etape, metoda fiind cunoascuta sub numele de WILD. (wake initiated lucid dreaming). Este una din cele mai puternice metode pentru a avea un vis lucid sau pentru o obtine proiectia astrala.

  1. Aceasta metoda functioneaza cel mai bine dupa un somn bun de vreo 6-10 ore. Deci, inainte de a incepe procesul, e necesar sa fii complet treaz si nu somnoros.

  2. Din parerile pe care le-am citit pe acest subiect, mare parte din cei ce incearca se tem de paralizia in somn (care apare de altfel in fiecare noapte doar ca nu suntem constienti de ea) sau halucinatii. Pai, nici macar nu te vei apropia de visarea lucida sau halucinatii daca esti speriat . Singura regula importanta e sa nu ai teama deloc, (nici eu nu am reusit de fiecare data sa nu ma tem) si sa fii foarte determinat in a atinge scopul. Tu singur poti crea fara sa vrei halucinatii pana nu intelegi complet ca totul e doar in mintea ta.

  3. Odata ce esti pregatit pentru a visa lucid, intinde-te in pat intr-o pozitie cat mai comoda. Inchide ochii si relaxeaza-te. Vizualizeaza mental fiecare parte a corpului cum se relaxeaza pana in punctul in care nu-ti vei mai simti corpul aproape deloc.

  4. Pentru ca ai avut un somn adanc de 6-10 ore deja, nu vei adormi rapid. Profita de acest avantaj si apoi concentreaza-te pe respiratie sau pe bataile inimii. Nu lasa gandurile sa te influenteze, pastreaza-ti calmul si concentreaza-te.

  5. Dupa 15-30 de minute, vei ajunge in etapa in care nu vei putea sa iti simti corpul, de asemenea ai putea sa vezi flash-uri de lumina sau chiar forme geometrice. Ne te concentra sau interactiona mental cu ele.

  6. Curand, aceste forme vor oscila intre imagini si figuri geometrice. E foarte usor sa adormi si sa devii inconstient de somn ca in fiecare seara obisnuita in aceasta etapa. Din nou, nu interactiona sau te concentra pe imagine/obiecte, lasa-le sa se formeze si sa treaca.

  7. Daca ai reusit sa fii constient de proces pana in acest punct, vei vedea o scena tridimensionala cum se formeaza incet incet si incepe sa prinda culori vii, sa devina reala. Acum, tot ce ai de facut e sa „pasesti” in acel cadru sa sa iti imaginezi ca esti acolo si… vei fi !

Observatii si sugestii:

  • Daca iti deschizi ochii in timpul etapelor 5-6 vei intrerupe tot procesul pana in acel punct. Ai putea chiar avea un cosmar cu ochii deschisi simtindu-te paralizat in acelasi timp. (dar aminteste-ti, e doar mintea ta care se joaca cu tine, proiectand imagini si sunete, nu te panica si vor trece imediat.)

  • Iti poti tine respiratia pentru a iesi din starea de paralizie de somn.

  • Odata ajuns in vis, nu deveni prea entuziasmat si schimba totul in jur dintr-o data. Plimba-te pe acolo, si exploreaza linistit peisajul. (visul va deveni intetosat si va disparea daca esti prea entuziasmat sau prea plictisit. Pentru a impiedica asta, freaca palmele intre ele sau incearca sa te invarti.)

Nu te afunda prea mult in gaura de iepure sau risti sa iti prinzi codita pe acolo. 😀 (aminteste-ti, e un vis si atat.)

Si ce e cel mai important: distreaza-te! (Daca ai nelamuriri, intrebari sau experiente pe acest subiect, ne auzim intr-un comentariu mai jos.)

P.S. ultimul articol despre visul lucid poate fi accesat AICI (cand mai apar articole noi voi actualiza link-ul)

Visare lucida

140 thoughts on “Visul lucid – cum poti avea si tu unul

  1. E vorba de un paradox. Fiecare ştie că, odată intrat în mirifica lume a visului şi odată confundat cu ea, fie şi pentru un singur moment, nu se va mai întoarce acelaşi. E un drum fără ieşire pe care totuşi intrăm de bunăvoie. Să fie într-adevăr ceva atât de tragic pierderea aceasta a fostei personalitaţi, să fie oare un sacrificiu ? Sau este una dintre acele minuni zilnice, aproape insesizabile, spre care te poate ghida aripa lipsită parţial de pene a îngerului căzut, care se uită la tine şi îşi vede trecutul ca într-o agendă ? ….

    Apreciază

  2. Pingback: Experienta recenta – vis lucid | Inspiratie :-)

  3. Pingback: Cum sa alegi cat si cand sa dormi si sa te trezesti odihnit | Inspiratie

    • Da, e unul din „efectele naturale” ale visului lucid. In functie de cat de intensa e luciditatea ta in vis, sau nu, te poti chiar vedea si simti in doua locuri deodata – in pat si in vis. 🙂

      Apreciază

    • Am incercat si eu asta. Avand in vedere ca am mai visat lucid normal.adica in somnul de zi cu zi.
      M am concentrat timp de 10 minute cu ochii inchisi.am inceput sa vad imagini colorate inchis umbre forme etc nu am mai rezistat si am deschis ochii. Vedeam in ceata si culori neclare…ma m uitat in oglinda si aveam (am uitat cum se spune)punctul negru de lq ochi mic. Peste cateva minute putin mai mare si tot asa.e normal?

      Apreciază

  4. Salut tuturor, am incercat si eu azi pentru prima oara, pe timp de zi, ce-i drept eram si putin obosit nedormind foarte mult seara trecuta (undeva la 3-4 ore), am incercat totusi sa vad ce se intampla pentru inceput, am urmarit etapele, m-am pus in pat si am inceput sa ma gandesc la respiratie, dupa ceva timp, nu mi-am mai simtit mana, cand zic mana ma refer la aproape toata mana mai putin degetele, m-am speriat putin, am incercat sa ridic mana si mai mult de 1cm nu am reusit, doar degetele le puteam misca cu usurinta, gatul nu prea il puteam misca, picioarele in schimb da, nu m-am panicat si am continuat sa ma concentrez asupra respiratiei, dupa un anumit timp nu mi-am mai simtit nici picioarele(tot acest timp am tinut ochii inchisi nu i-am deschis nicio secunda, precizez de frica sa nu intru in sleep paralyse.) dupa cateva minute sa zic am inceput sa vad niste lumini ( ochii fiind inchisi ) era lumina peste intuneric daca pot spune asa ceva, precizez nu era o imagine, doar culoarea.am incercat sa nu ma panichez si sa continui ( si ma mai gandeam din cand in cand, „cat mai trebuie sa stau asa” :)) ) . dupa alte cateva minute cred nu stiu sa aproximez timpul exact, s-a intamplat ceva, inima mea a inceput sa bata foarte tare, era ca atunci cand faci sport, atunci am inceput sa ma panichez si sa ma sperii , si s-a dus dracu totul, nu m-am mai concentrat si am adormit. Tin sa precizez ca in momentul in care m-am trezit , am avut senzatia ca partea cu inima a fost un vis dar eu tind sa cred ca era foarte real si ca, s-a intamplat.
    asta mi s-a intamplat azi, toate aceste chestii au fost o incercare de a intra intr-un vis lucid? e normal ce mi s-a intamplat? multumesc pentru timpul acordat!

    Apreciază

  5. Imi aduc aminte, era dimineata si m-am trezit sa ma uit cat este ceasul si m-am bagat ianpoi in pat, am incercat sa ma relaxez si am inceput incet, incet sa nu imi mai simt corpul, intr-un final am adormit. dintr-o data am deschis ochii brusc si nu ma puteam misca asa ca am vrut sa tip cat pot de tare, dar nu am reusit. E normal sa mi se intample asta

    Apreciază

    • Este din cauza ca ai ramas paralizat depinde daca ai redus timpul de la puncte sau ai uitat sa citesti ca poate fi un risc sa poti sa fi paralizat timp de oricat(in cele mai rele cazuri o ora)

      #CuStimaRaspunzator

      Apreciază

    • Mai e activ si va ramane activ. Urmeaza sa mai postez articole curand. E un proiect pe care n-o sa-l inchid vreodata, ci mai degraba poate il voi transforma in site.

      Apreciază

  6. Dacă nu ai avut paralizie în somn pana acum, poate sa ți se întâmple așa, dintre-o data, dacă tu doar te gândești la ea? Și deci unii oameni spun ca paralizia în somn vine de la demoni? Vreau sa precizez faptul ca unii oameni au văzut fantome sau chestii dinastia când au avut paralizie în somn. Dacă ai paralizie în somn poți scăpa de ea? Dacă da, Cum?

    Am dat din greșeală de postarea despre paralizia în somn când căutăm despre visele lucide și îmi este frica sa nu mi se întâmple și mie.

    Va mulțumesc pentru răspuns și pentru timpul acordat

    Apreciază

    • Nu ti se va intampla. Cata vreme nu iti doresti. Dar exista sansa sa te trezesti odata in starea de paralizie de somn si sa te panichezi daca nu stii ca e practic ceva natural. Apoi demonii sau fantomele sau orice altceva pot aparea in sleep paralysis daca te lasi controlat/a de frica. E practic frica ta care prinde contur prin halucinatii tactice, vizuale si/sau auditive. Dar practic esti in siguranta, halucinatiile nu sunt reale. Dar iti pot da impresia ca ar fi. Apoi, starea de sleep paralysis e starea dintre somn si constienta, cand nici nu visezi si nici nu esti complet treaz. Din acea stare, te poti trezi complet daca ai rabdare cu tine, iti controlezi respiratia si te relaxezi. Sau te poti lasa in voia halucinatiilor, te relaxezi si adormi la loc, imaginadu-ti ce vrei sa visezi si avand astfel un vis lucid.

      Apreciază

    • Salut. Da, folosind tehnica WILD. Pot avea vise lucide când vreau dacă respect regula și rămân realist, în sensul de, sa țin constant minte ca sleep paralysis e o stare creata în totalitate de mintea mea.

      Apreciază

  7. Salut, am inceput sa ma culc si am intrat in faza in care vezi forme si genul a inceput sa imi bata foarte tare inima nu imi simteam miinele am inceput sa fiu calm am respirat si sa terminat dupa faza cu formele nu mi se mai intimpla nimic
    Am mai incercat odata dar de data aceasta nu a inceput sa imi bata inima si iarasi dupa faza cu formele nu mi sa mai intimplat nimic.Ce sa fac?
    Si de ce a inceput sa imi bata inima repede

    Apreciază

    • A inceput sa iti bata inima repede pentru ca te entuziasmai, creierul tau trimitea semnale de bucurie pentru ca ti-ai atins scopul. De fapt ai ajuns aproape, dar nu mai e mult. Continua sa practici. Si felicitari ! 🙂 Nu iti simteai mainile pentru ca, pe masura ce „adormi” constient, atentia ta se muta pe „corpul” tau din vis, si intrerupe temporar senzatiile de la corpul fizic.

      Apreciază

  8. Um,azi dimineaţă m-am trezit si dupa 2-3 ore am vrut sa mai dorm putin,fiind obosita(dormisem doar 5 ore).Fara sa realizez,defapt nu adormisem,si observasem ca pot simtii unele chestii din vis,si deasemenea imagina lucruri.Apoi am realizat ca e un vis lucid.Dupa ceva timp am inceput sa aud un zgomot ca si cum cineva respira tare de parca dormea adanc(tin sa precizez ca eram singură acasă)asa ca putin speriată am deschis ochii,insa nu puteam sa ma misc sau sa vorbesc.Mi s-a mai intamplat asa ca nu m-am panicat.La un moment dat m-am trezit brusc,ridicandu-ma.Apoi m-am pus inapoi sa dorm si dupa un timp s-a intamplat acelasi lucru,dar de data asta m-a trezit un zgomot puternic,ca un obiect greu cazut,si practic am sarit ca arsa din pat.

    Apreciază

  9. Eu seara trecuta am avut un vis lucid fara sa vreau… Ma faceam ca eram acasa la mine si stateam pe loc , am inceput sa constientizez ca sunt in vis , si ca sa fiu 100% sigura ca am un vis lucid, mi-am trecut mainele una prin alta si am reusit, dar a inceput sa ini fie frica pt ca videz lucid, chiar nu stiu dc 😦 si am incercat doua metode de trezire:
    1. M-am ciupit de mana… Nu a mers
    2. Am inchis ochii si i-am deschis brusc si a mers.
    Am vazut ceva parca ca un tunel si mergem foarte repede prin el si dintr-o data vad o lumima alba… Si… Ma aflam in pat. Am rasuflat usurata dar am fost proasta ca am vrut sa ma trezrsc. Si acum vrrau din nou un asa vis.

    Apreciază

  10. Incerc sa am un vis lucid dar nu pot trece nici cum de etapa 5-6.
    Simt cum incep sa am un vis lucid dar intr-un moment dat se opreste totul si trebuie sa incerc de la inceput,dar tot nu se primeste 😦
    Cum pot sa trec de etapele 5-6 fara probleme?
    Apropo incerc de maxim o luna sa am un vis lucid 🙂

    Apreciază

  11. Eu am patit visul lucid fara sa-mi propun asta de cateva ori, si in vis am gasit solutii fie la probleme foarte complexe la care nu reuseam sa gasesc solutii fie la probleme care ma framantau de multa vreme, fiindca presupuneau intelegerea in paralel a mai multor aspecte – paralelism greu de obtinut in stare deplin constienta: pentru ca ma concentram prea tare asupra unor aspecte si-mi scapau din vedere altele, si uite-asa ma-nvarteam in jurul cozii.
    Alte dati, pur si simplu solutia a venit ca o revelatie, ca o idee total noua la care nici nu ma gandisem pana atunci.
    Deci eu nu m-am jucat in visul lucid decat in adolescenta cand dormeam suficient, mai apoi luciditatea din vis a venit in intervale extrem de scurte (eu fiind foarte obosit de altfel), doar atata timp cat sa fiu constient de solutia la problema si sa o tin minte pana ma trezeam. Cam astea-s experientele mele.

    Apreciat de 1 persoană

  12. deci..am vrut sa incerc si eu …m.am pus in pat ,am inchis ochii si.am inceput sa numar.Prima oara lent..panna am ajuns pe la 200.deja la 150 ma simteam amortit,mainile nu le mai ssimteam InSa daca voiam sa ma mc sunt constient ca puteam..picioarele nu le mai simteam..dupa am inceput sa numar repede..am ajuns la 300 si in cifre..voiam sa ma misc..dar refuzam…intr.un final..cred ca am adormit deoarece caand am deschis ochii totul era normal..si pur si simplu ma simteam ca dupa somn…ma poate ajuta cineva sa.mi zica cu ce.am gresit?

    Apreciază

    • ai inceput perfect, George 🙂 continua sa faci la fel cateva seri la rand si de fiecare data ramai foarte concentrat pe numarat, daca simti senzatia aia de „mai bine as adormi” ignor-o si continua. Halucinatiile hipnagogice vor aparea dupa care te vei afla direct in visul tau lucid. 😀

      Apreciază

      • O mica chestie…frica de paralizia in somn ma facea sa am tot felu de imaginatii in cap..gen,la un moment dat t(imp de 5 secunde cred ca a durat ) am avut o imagine cu mine urcand pe o scara ,am cazut si am avut o vibratie in tot corpul.Si de-a lungul experientei simtea multe impulsuri in corp..

        Apreciază

  13. Eu cred ceva, creierul uman este mult mai complicat decat ceea ce stiu „oamenii de stiinta”.

    Aseara am dat de blog, am citit cateva articole. Stiam de faza, ca ceea ce visezi sunt reflectii a ceea ce ai trait in ziua anterioara, in unele cazuri pot fi si vise premonitorii.

    Acum legat de „visele lucide”, am mai citit despre acest lucru mai demult in urma cu vreo 2 ani tot pe un blog romanesc, dar il abandonase respectivul. Tot atunci, aflasem de „jurnalul cu vise”, cand am zis ca vreau sa incerc sa tin un astfel de jurnal, dar ciu-ciu ca nu m-am apucat de el. Asadar, o sa ma mai documentez in ceea ce priveste „visele lucide”, o sa ma apuc de jurnal si o sa incep sa pun in aplicare metodele pentru ca m-a captivat tare rau acest subiect.

    Si ca incheiere, un vis avut azi noapte, cateva franturi… Un tip, era concurent la „Mireasa pentru fiul meu”, de 3 ani la rand si omul canta la o chitara (albastra lucioasa). Acum in explicatia mea: Emisiunea – pentru ca ma intrebase mama cu o zi inainte adica duminica la cat o fi emisiunea ca nu mai stia, chitara – pentru ca de cateva luni de zile ma gandesc foarte tare sa ma apuc sa cant la chitara, cularea albastra – habar nu am (dar trebuie sa fie o explicatie si pentru asta), prostul ala din vis – o proiectie a unei persoane, poate fi aleatoriu de pe strada, iar cifra 3 (ani) – habar nu am.

    Apreciază

  14. Este foarte frumos sa ai un vis lucid e ca si cum a-i fi intr-o lume imaginara,dar dupa ce am vazut acest articol am gasit ceva care imi da banuieli si ma face sa nu mai inteleg,cum ar fi care scrisese asa:” Buna,cred ca unii dintre voi au auzit de vise lucide. Vise in care esti constient de ele, („vise reale”).

    Dar in aceste vise lucide se afla ceva bizar, neintalnit in viata reala adevarata. Cei care au avut vise lucide cred ca au visat umbre negre straine de oameni ce poate par a fi malefice (sau chiar sunt).

    Acestia se numesc Oamenii Umbra (Shadow People).

    Ei pot prodemina visele lucide si chiar pot omora omul.

    Avem si cazuri in care unii oameni au cazut victime viselor lucide (prezint doar 3 exemple) :

    O fetita de 7 ani pe nume Erika (din America) dupa ce a intrat in coma (pentru catva timp) s-a stins din viata. Se spune ca aceasta cauza se datoreaza unui vis lucid, (aflanduse Oamenii Umbra) in care ritmul inimii ii crestea pana ce a incetat sa mai bata, iar creierul sau intrand in alerta de teama.
    Un baiat de 13 ani din Norvegia (numele Anonim), la ora 23:17, dupa ce s-a dus la culcare, (peste o ora) s-a trezit facand atac de cord (infarct, din cauza unui vis lucid, cu prezenta Oamenilor Umbra) si murind, fiind subconstient in timpul somnului. Mama lui argumentase ca a mai avut acest vis,(povestindu-i despre trei tipi umbra in casa sa.) dar fara sa-i acorde multa atentie, crezand ca acest cosmar va disparea.
    Si chiar un barbat de 32 de ani,( avand aceasta cauza din copilarie,) a murit, sparganduse venele circulare la creier, cauza socandu-i pe doctori. (vise lucide, cu Oameni Umbra)

    Toate acestea au fost provocate de vise lucide, ce pot fi foarte periculoase (mai ales celor slabi de inima).

    Asa ca avem si o descriere a Oamenilor Umbra:”Am intalnit prima data acest fenomen la începutul anilor 80, dar se pare ca au existat încă de la începuturile rasei umane. Cunoscut sub numele de Night Folk, sau Oamenii Umbra, care locuiesc în domeniul, de care posedă organele vulnerabile, neocupate.

    Atâta timp cât nu știi sa visezi, ești în siguranță… Ei ataca atunci când simt o minte detașat de corpul său, care, uneori, se intampla in timpul comei, dar mult mai des în timpul OOBEs și visul lucid.”

    Un caz si la mine in clasa: Am un coleg ce are vise lucide, si de cate ori doarme viseaza Oamenii Umbra ce vor sa-i faca rau,

    iar el nu isi poate da seama daca viseaza sau e treaz, decat peste putin timp, si de fiecare data cand ii viseaza se trezeste cu un impuls mare de frica, chiar daca el nu simte.

    Fiind un desenator bun, mi-a arata cateva desene cu acesti Oameni Umbra, si sunt infricosatoare, chiar si pentru inconstientul meu”.Acea persoana de pe site-ul respectiv intreba si: „Dar cum putem scapa de acest fenomen pentru totdeauna?
    Cum putem face sa nu domine corpurile nostre?
    Cum putem rezolva aces caz, pentru a evita un conflict dintre om si Shadow People?”
    Daca este adevarat acest lucru 😦 tu a-i patit asa ceva?
    La inceput am vrut sa incerc dar dupa ce am citit asta am cam renuntat.

    Apreciază

    • Nu cred in rau decat in masura in care cred in el. 🙂 Ca sa fiu mai exact, suntem in siguranta in orice experienta incercata, cata vreme ne informam si avem grija sa ne mentinem atentia acolo unde dorim. Am avut vise in care „oameni umbra” ma bantuiau, asta pe la inceput cand inca imi era teama sa visez lucid. In interpretare proprie, aceste „entitati” sunt proiectii create de fricile noastre pentru a ne impiedica sa incercam ceva nou. Recomand sa ii citesti si cauti pe cei care sunt visatori lucizi avansati pentru a te informa si pentru a-ti confirma ca esti in siguranta, trebuie doar sa-ti dai voie sa crezi asta.. si sa te simti pregatita sa incerci.

      Apreciat de 1 persoană

    • http://www.imdb.com/title/tt1764647/?ref_=fn_al_tt_1

      Avem acest film, referitor la „Shadow People”, ce are la baza intamplari reale sau cel putin se cred a fi reale, intamplari din anul 1980, cand un nr de oameni dau murit in timpul somnului, nu se stie cauza.

      Am vazut acest film la ceva timp dupa ce a aparut. Asa… la un timp dupa ce am vazut filmul am avut un vis, o tampenie de vis, ce cred ca a avut legatura cu idionetia asta de film. Eram in vis, ma aflam in patul meu, totul in camera asezat in aceeasi ordine (cred), stiu ca era diminteata, se vedea lumina prin geam, la mine Soarele bate in geam de cum rasare pana pe la 10-13 depinde de anotimp, in fine… era dimineata. Si cum te trezesti somnoros dimineata, ma trezesc… deschid ochii, fara sa ma ridic din pat si in coltul drept al camerei pe perete cu geamul, ce sa fie, o umbra, am vazut-o, nu facea nimic, pur si simplu o vedeam ca statea acolo, mi-am zis in gand „lasa ca visez…” si am inchis ochii sa mai continui somnul daca mai pot, dar apoi m-am trezit (ca dintr-un vis). Apoi m-am uitat in locul respectiv, umbra era tot acolo (aici nu mai tin minte ce am zis), dar tin minte ca am zis ceva si apoi m-am trezit de tot (a treia oara). Si faza este ca era acelasi moment al zilei, dimineata si in aceeasi pozitie in pat in care ma alfam si la celelalte doua treziri.

      Personal, eu nu accept ideea ca poti sa mori din cauza unor „shadow people”. Mi se pare o prostie. Cu totii avem vise rele, cosmaruri. Si eu am vise rele, cosmaruri, habar n-am daca tip in somn, daca ma zbat, dar cand ma trezesc sunt transpirat. Deci atunci cand ma trezesc transpirat si cand nu imi aduc aminte ce am visat stiu problema. :))

      Toate cele bune!

      Apreciază

  15. visul lucid are ceva asemanator cu dedublarea astrala,cum ar fi ca te poti vedea,doar ca dedublarea astrala e mai diferita decat visul luci (ma scuzati dar din greseala am scris de doua ori acelasi mesaj si postandu-l fara sa vreau).

    Apreciază

  16. Am o intrebare (cam ciudata, ce-i drept) :)).Daca iti imaginezi o chestie pe care vrei s-o vizezi in visul lucid si iti provoaca stari pe care nu le-ai trait niciodata, tu vei simti acele stari pentru prima oara in visul respectiv?
    Sper sa primesc raspunsul cat mai repede.Multumesc anticipat. :*

    Apreciază

  17. Eu am avut mai multe vise lucide, dar ce consider ca e cel mai important de spus e ca am avut de 2 ori starea de paralizie in somn, însoțită de ușoare halucinații.
    As vrea sa va asigur ca nu era ceva înfricoșător cum se spune. Ambele dăți a fost la fel: M-am trenzit brusc dintr-un vis lucid si pur si simplu nu ma puteam mișca, pentru 2-3 secunde îmi puteam mișca privirea prin camera, apoi m-am blocat cu totul. Dintr-o data am simțit un vânt rece cum trecea si mișca draperia de la fereastra, apoi am simțit o atingere pe fata, ca si cum cineva ma strângea de gura. La prima experiența ma panicasem uluitor de mult, aproape ca plângeam cand mi-am revenit, dar a doua oară pur si simplu mi-am amintit ca nu e ceva real si am așteptat aprox 20 de secunde am strâns din ochi Si m-am trezit.
    Asa ca stați Chill

    Apreciat de 1 persoană

  18. Salut, am avut si eu astazi cred un start de vis lucid. Am visat ceva despre o fata si la jumatatea visului m-am trezit(pe la 10 dimineata). M-am pus in aceeasi pozitie ca sa visez continuarea, si cand sa intru inapoi in vis m-am razgandit putin si am ramas intre vis si realitate. Deodata, am auzit un sunet pe care-l mai aud cand ma trezesc cateodata sau cand incep sa visez dar nu-mi dau seama de el, il recunosteam cu siguranta de aici, m-am trezit in camera mea in pat si am deschis ochii, dar cu siguranta nu eram in corpul meu(vederea era ca la jocuri first person si ca in viata de zi cu zi) . Mi-am vazut camera, culorile erau putin moarte(toate erau dominate de un albastru mai inchis) si, chiar daca probabil puteam sa-l controlez, m-am speriat de ce urmeaza si am decis sa ma trezesc. Sa continui data viitoare? Mai precizez ca inima imi batea tare de fiecare data cand ma trezeam sau adormeam si nu era de la entuziasm sau altceva. Ca efortul fizic gen.

    Apreciază

    • Continua daca simti ca e ok pentru tine. Gen primul tau sentiment pe care il ai despre asta, nu gandurile de dupa. Si in mare parte conteaza pe ce te concentrezi. Daca anticipezi lucruri misto, asta se va intampla. Pana sa te adaptezi insa la a visa lucid, e normal sa te sperii si sa-ti bata inima tare. Mult succes.

      Apreciază

    • Poti sa faci orice iti imaginezi. Intr-un vis m-am facut un faraon putred de bogat si eram intr-o piramida-castel, contruit in stil egiptean si aurit peste tot. Aveam servitoare ce imi faceau vant cu frunze uriase de palmieri si tigri imblanziti care ma aparau de inamici :)) Si partea cea mai misto e ca s-a simtit la fel de real ca viata de zi cu zi, doar ca stiam ca visez.
      Poti incerca orice. De la superputeri la distrugerea planetelor cu bile de energie ca ale lui SonGoku. 😀

      Apreciază

    • Salut! In vis, aminteste-ti sa-ti privesti mainile si numeri degetele. De asemenea, incearca sa te invarti. Astea sunt metode testate nu doar de mine ci si de multi alti visatori. 🙂

      Apreciază

  19. Încep să am furnicături în mâini și picioare după aia se opresc si simt întro umatate de abdomen si vad culori dar după aia acolo rămân nu se mai întâmplă nimic.Și uneori mi se deschide un pic ochiul ce pot face ?

    Apreciază

  20. Salut,
    Cand incerc sa am un vis lucid am multe emotii sunt agitat si chiar nu stiu cum sa ma calmez, imi poti da un sfat?
    Am incercat mai multe tehnici ,am incercat WILD, MILD, WBTB. si tot nu pot sa ma calmez. Imi poti recomanda si o tehnica.
    Multumesc anticipat.

    Apreciază

  21. Eu cand am un vis lucid si ma plimb pe acolo imi amintesc ca e doar un vis si ma trezesc sau pot allege cand sa ma trezesc simtindu-mi pleoapele sau in unele vise chiar stau cu ochi deschisi doar partial neputand sa vad exact cea ce fac ca si cum as fi semiconstient

    Apreciază

  22. Salut, chiar vreau sa experimentez visul lucid zilele astea, dar am cateva întrebări:
    1. Ma pot relaxa cu un „spliff” înainte de a ma pune in pat?
    2. In caz ca apar halucinații in timpul paraliziei le pot controla? De exemplu apare un câine, il pot transforma intr-un vultur sau etc. :))
    3. Pot călătorii dintr-un vis in altul? Sau dintr-o scena a visului in alta?
    Mulțumesc anticipat! 🙂

    Apreciază

    • Te poti relaxa cu un spliff 🙂 dar depinde de continutul si cantitatea lui si depinde cum te afecteaza pe tine ca persoana. Daca doar te relaxeaza atunci te poate ajuta. Daca e vorba de o varietate de emotii pe care ti le poate potential starni atunci te poate incurca mai mult. In cazul in care apar halucinatii, le poti controla dar numai atata vreme cat iti amintesti sa ramai calm si sa nu te temi orice s-ar intampla pentru ca esti in siguranta. Si da, poti transforma halucinatiile in orice vrei tu in functie de cat de mult iti doresti asta si cat de mult crezi ca e in puterea ta s-o faci. 🙂 Poti calatori dintr-un vis in alt vis, cateodata tranzitia e brusca altadata peisajul personajele si detaliile se schimba treptat. Depinde de tine si de cat de mult practici pentru a capata control si luciditate. Succes!

      Apreciază

  23. Si mie mi s.a întâmplat ceva asemănător, acum cv timp am citit ceva despre oamenii umbra si despre paralizia in somn si îmi era foarte frica sa dorm pe spate gandidu-ma ca voi avea halucinatii cu cineva stand pe pieptul meu ,dar înainte de asta char daca citisem respectivul articol nu i.am dat mare importanta dupa cv timp a început sa.mi fie frica ,revenind la subiect, asa am visat dar nu sunt sigura daca am visat sau din cauza subconstientului mi sa întâmplat sa mă trezesc si sa fiu paralizata si sa vad ceva stand pe pieptul meu , iar in momentul acela sincer nu mi-a fost atât de frica si am început sa zic o rugăciune cu ochii stans inchisi si dupa ce m-am trezit (când mi sa întâmplat asta era seara) m-am gândit ca nu a fost atât de rau cum credeam ,dar chiar daca gândesc si acum asa tot îmi este frica , am citit si despre visul lucid si am zis sa încerc dar nu sunt pe deplin sigura ca vreau sa o fac pentru ca îmi este putin frica ce zici ?

    Apreciază

  24. După ce trec de toate etapele și ajung să visez lucid, simt ce îmi imaginez pot mirosi? Pot gusta? Pot auzi? Pot pipă? de exemplu dacă îmi imaginez că fac sex,simt ca și cum aș face sex chiar dacă nu am experimentat niciodată?(nu sunt minor) Dacă puteți să-mi dați un răspuns cât mai rapid! Mulțumesc!

    Apreciază

    • Incearca sa te gandesti mult la asta pe parcursul unei zile libere si sa iti zici inainte de somn ca „voi visa lucid abia astept”. Cateodata auto-sugestia e necesara ca sa functioneze.

      Apreciază

  25. Buna! Si eu am incercat asta , in prima faza , am stins toate luminiile , si m-am pus sa ma culc , deodata nu mi-am mai simtit corpul , si am adormit , si am visat normal , sa mai incerc ?

    Apreciază

  26. Eu am incercat sa visez lucid si am ajuns pana in partea cu lumina si bataia inimii Am numarat si eu pana pe la 170 si aparuse lumina si inima batea cred ca de 3 ori pe secunda Ma emotionasem dar putin pentru ca stiam ca daca ma emotionez foarte mult dispare,m-am calmat in vreo 3-4 secunde dupa ce am vazut lumina dar tot a disparut Am mai incercat de doua ori sa ajung in visul lucid dar nu am reusit nici sa vad un pic de lumina si nici nu mai batea rapid inima Insa ultima data cand am incercat eram pe la 200 (Tin sa mentionez ca numaram un gand cate un numar pe secunda) mi s-a ridicat involuntar fundul (Da,stiu e ciudat) de parca eram bagat in priza Si mai pateam asta si cu picioarele doar ca se miscau mai putin E normal sa se intample asa ceva?Si asta poate fi cauza pentru care nu mi-a reusit visul lucid? Si partea cu lumina alba e Sleep Paralyse-ul?

    Apreciază

  27. Am avut vise lucide cind am citit cartile lui carlos castaneda.una dintre ele se cheama ,,arta visatului”,in care se da tehnica pentru a fi constient in vis.nu am avut nici o clipa intentia de a ,,visa”,dar mi sa intimplat in mod misterios.in carte unul dintre trucuri pentru a visa era sa-ti vezi miinile in vis,si mi le-am vazut.la inceput visul era normal dar la un moment dat mi-am vazut miinile si atunci totul s-a schimbat.a fost fascinant!nu se poate descrie ce bucurie si ce ce usurare simti ,parca te-ai elibera de ceva.intradevar incepi sa ai control asupra visului ,te poti duce oriunde .mi-aduc aminte ca ma uitam la miini si saream in sus de bucurie ,strigind;,,sint in vis!,sint in vis!”

    Apreciază

  28. Nu stiu daca mai e activ , dar tot las comm , eu am avut paralizie in somn de mai multe ori , dar nu știam ce se întâmpla , de obicei auzeam o melodie și mi auzeam numele , ma panicam , încercam sa țip , dar nu reușeam , după maxim 10-15 secunde îmi reveneam , a si aveam impresia ca e ceva dau cineva de fiecare data chiar in afara campului meu vizual

    Apreciază

  29. Starea de paralizie in somn pot sa va asigur ca vi se intampla doar in minea voastra.Pe parcursul acestui proces vei intra indirect intr o stare usoara de hipnoza.Asa ca ceea ce trebuie sa faci ca sa te trezesti din „paralizie” e sa te gandesti ca te misti si sa iti pui in minte gandul ca te poti trezi.

    Apreciază

    • Ma pot incadra in categoria de experimentant fara modestie 🙂 Dar am avut si perioade cand nu am reusit sa declansez vreun vis lucid. E normal. Ai rabdare cu tine daca e cazul si incearca pana reusesti.

      Apreciază

  30. Cat timp poti ramane paralizat?
    Paralizia asta iti cauzeaza ceva probleme pe viitor.?
    Se poate intampla ceva rau daca visezi lucid,ma refer la sanatate.
    Poti sa iti pierzi capacitatea de a respira?

    Apreciază

    • Daca esti sanatos si nu ai probleme cu respiratia sau cu inima, atunci nu exista niciun risc pentru ca oricum experimentezi paralizia de somn in fiecare noapte doar ca nu realizezi asta. E diferit atunci cand te folosesti de procesul asta pentru a-ti induce visele lucide. Atat

      Apreciază

    • Black poti ramane intruna paralizat doar daca nu iti tii respiratia sau cineva care e treaz sa se trezeasca.2paralizia in somn nu iti afecteaza niciun organ nici mintea .3 nu nu se poate intampla nimic deoarece tu esti protejat intradevar corpul tau este inca in pat dar tu adica mintea ta este la intr o lume paralela ca pe minecraft odata survival si creative.4 nu nu iti poti pierde capacitatea de a respira fiindca ti am mai zis esti intr un vis din vise nu ti se poate intampla nimic pana in viata reala.sper ca te am ajutat

      Apreciază

  31. Salut. Timpul trece mai repede in visul lucid adica in nu stiu exact 10 minute de visat pot fi 10 ore de somn ? Si.. mi sa intamplat mai de mult (acum vreau doar sa stiu daca asta a fost un vis lucid) in vis sa pot zbura si in timp ce zburam simteam cum pieptul incepe sa mi se umfle cu aer de parca as fi un balon intr-un proces de umflare care se inalta la cer si de obicei nu mi pot vedea fata in geamuri/oglinzi din vis dar fetele altor oameni se vad perfect.

    Apreciază

    • Timpul poate trece mai repede sau mai greu. Depinde de gradul de luciditate al visului și de cat de eficient reușești să îți proiectezi intențiile in vis și sa îl modelezi astfel în timp real. Sunt unii care pretind că își pot vedea fețele și alții care pretind că nu. Depinde, dar din experiența proprie îți zic că e posibil să îți vezi fața precum și a altora. Insa din nou, depinde de gradul de luciditate al visului. O luciditate sporită îți dă mai multă libertate de manifestare și claritate.

      Apreciază

Lasă aici un comentariu [feedbackul creeaza schimbare]

